Min spanjor Dorado

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nina - 30 oktober 2012 08:39

Jag har ätit min dos av medicinerna. De börjar gå ur kroppen och jag känner att jag krymper. Fingrarna värker mest. Riktigt längtar till i morgon då läkaren ska ringa. Hyser fullt förtroende till att han kan hjälpa mig. Snälla sommarvärme, kom tillbaka!

Av Nina - 29 oktober 2012 16:32

Löjrom

http://www.kalix.se/templates/NewsPage____41055.aspx

Av Nina - 29 oktober 2012 16:08

De ringde idag om den dunjacka jag beställt. Den var slut och systemet hade inte registrerat det. Skit. Får fortsätta att frysa tills jag hittar samma jacka någon annan stans. Någon som vet vart jag kan hitta en röd Horseware parkas?

Ringde till läkaren, han var ledig. Fick prata med sköterskan. Hon bokade upp en dag då läkaren skulle ringa. Han kommer att ringa på onsdag. De hade hittat fynd på plåtarna från den röntgen jag var på i onsdags. Fynd låter kanske inte så positivt men väldigt roligt :-) Jag hoppas att jag har en hel säck med guld som hänger längs ryggraden! Det skulle jag uppskatta...massor!

Av Nina - 28 oktober 2012 23:01

Av Nina - 28 oktober 2012 20:40

Jag har fixat middag. Supergott. Har även levererat tavlan. Fixade några detaljer på den och tjejen som beställt den blev riktigt nöjd. Det är så roligt och värmer mitt hjärta när någon gillar det jag målat. Det är alltid lite pirrigt att leverera en tavla som någon beställt. Men när jag ser att personen blir nöjd, då känns det som att hela världen dansar :)

Hon som beställt den här tavlan tyckte att den var mycket finare i verkligheten. Jag håller med henne. Jag tycker det är supersvårt att fånga en målning på bild. En canvasmålning gör sig inte riktigt på ett foto.

Av Nina - 28 oktober 2012 18:16

Ugnspannkakan är på plats i ugnen. Stallet är fixat. Håller på att spola upp ett bad. Underbart. Kollar lite på Barnkanalen under tiden. Tänkte jobba men systemet ligger nere så jag får slappa lite i stället :) Synd ;) Nä, ska fixa lite hushållsarbete och annat kul i stället.

Av Nina - 28 oktober 2012 12:31

Gjorde sista finputsen nu på morgonen. Känns som att jag kan släppa den nu :)

Av Nina - 27 oktober 2012 22:13

Jag hämtade in Cielo och började att skrubba honom. Han hade lera från topp till tå. Hur mycket jag än borstade så blev han inte ett enda dugg renare. Hittade dock gott om vita hår i hans nysatta vinterpäls. Log lite för mig själv. En svart häst går verkligen inte att hålla ren. En gråstövig svart häst är inte snyggt.

Selade på och spände för vagnen. Åkte runt några varv på ridbanan och selade sedan av. Kunde se att han var väldigt nöjd över sin insats.

Borstade några varv i hopp om att han mirakulöst skulle tappa allt stöv, men så var inte fallet. Ju mer jag borstade desto värre blev det. Hur gör alla andra med sina svarta hästar för att de ska vara rena och bara blänka?

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Skapa flashcards