Min spanjor Dorado

Alla inlägg under november 2015

Av Nina - 23 november 2015 17:14

Cielo är så fin! Plötsligt ser man sin häst med andra ögon och ser hur fin han blivit. Hur underbart han rör sig när han blivit över 100kg lättare. Men det är väl när man tar av täcket och longerar. Inte förrän då det slog mig.

Hittade denna bild på Instagram. Mår dåligt över hur många som tycker att hästen är underbar. Jo, vars det är den. Men usch så fet!

Av Nina - 14 november 2015 12:56

I går var det så vackert, snön täckte marken och lös upp mörkret. I dag regnar det. Blä. Sitter och väntar på att Hugos pappa ska komma och hälsa på honom. Verkar som att ungen hinner somna innan han ens är här...

Idag är det Emmes namnsdag! Grattis bästa älskade Emme!

Av Nina - 8 november 2015 06:43

Är att hästarna får ha på sig sina nya Horsewaretäcken. De var så stiliga när de gick ut denna morgon. Svart och turkose är verkligen supersnyggt på både vitt och svart!

Frukosten är intagen och förutom att leka lasersvärd eller liknande med det nyinköpta julpappret så leker vi även kurragömma. Jag har redan hittat två Babblare i en gryta i grytskåpet, en sko i tvättmaskinen och en boll i blöjförpackningen. Kreativiteten ligger på topp.

Av Nina - 7 november 2015 19:39

http://www.stromsholm.com/blog/utbildning/jul-och-nyarskurser-pa-ridskolan-stromsholms-skolhastar/

När Kotte blir äldre. Då kanske jag också kan rida när jag vill och vara med på alla kurser jag vill. Jag längtar efter mitt hästliv. Det liv som just nu känns så långt bort. Jag vill träna, jag vill tävla och jag vill sitta där och bara le. Känna hästen jobba under mig. Ni vet så där som det oftast bara känns när man rider för instruktör. Jag vill, vill, vill. Kanske låter som att jag är bitter men det är jag inte. Jag har två underbara hästar i stallet, önskar bara att jag också hade möjligheten att få jobba dem som mina kompisar som fått barn kunnat. Jag har en dröm...

Av Nina - 7 november 2015 08:37

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards