Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 april 2017

Av Nina - 16 april 2017 22:19

Ligger i soffan. Hästarna har precis kommit in. Moffa och mommo kom förbi. Moffa tog med sig jr ut på en skotertur. Under tiden sadlade jag Cielo och gav mig ut på tur. Fina, fina lilla C. Han är nog faktiskt en av de bättre hästarna jag haft i min ägo. Blir både glad och stolt varje gång jag kliver upp på honom. Red först lite på ridbanan och begav mig sedan iväg efter vägen. Tränade skänkelvikningar. Var första gången och var väldigt svårt åt höger. Att däremot samla upp honom och hitta energi för att stå på stället och trampa, det är liksom naturligt. Allt man behöver göra är att räta upp sig och spela lite med fingrarna. Poff, säger det bara så trycker han ner bakkärran och trampar på som att han aldrig gjort annat.

Efter en välförtjänt middag tog jag med mig barnet ut igen. Han åkte snowracer medan jag tog in hästarna och lade på Libero grejorna. Bestämde mig för att tömköra. För första gången så lyckades jag tömköra utan större senarion. Han försökte flippa ur minst fyra gånger men jag har lärt mig att läsa alla signaler så jag var snabb. Tillslut gav han bara upp. När jag tömkört ville Pricken rida. Bytte utrustning och lyfte upp barnet.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards