Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 januari 2018

Av Nina - 1 januari 2018 19:14

Och det blev det. Jag har haft ett fantastiskt år! Många stora händelser har ägt rum och även om jag varit ruskigt dålig på att uppdatera så har det hänt saker i min tillvaro. Jag har bytt jobb. Det är verkligen ett stort steg framåt för mig. Älskar mitt nya jobb, precis lika mycket som jag älskat alla de andra ;) Eller kanske lite mer när jag tänker efter.

Jag åkte till Västerås i somras och träffade så många gamla vänner från förr. Fick hemlagad middag varenda dag! Ser redan fram emot nästa sommar. Den är trots allt snart här!

Jag har dock inte haft så mycket ork till hästarna som jag önskat. Men det har inte gått någon nöd på dem. De är runda och glada. 2018 blir dock deras år. Ska försöka satsa så mycket tid jag kan på dem. Var ut med Cielo idag. Bara sadlade på och hoppade upp, precis som att jag gjort det varenda dag i flera veckor. Att bara få sitta där och känna tyglarna mellan fingrarna, den känslan är obeskrivbar. Jag är som lyckligast när jag sitter på hästryggen. Ingenting går att jämföra med den lyckan och friheten. Tror dock inte att man riktigt uppskattar den förrän man verkligen fått kämpa för att få den.

Jag har träffat en ny kärlek. Han fyller min och Hugos tillvaro med så mycket som jag inte visste fanns. Han tar med sig Hugo och låter mig få tid för mig själv och hästarna. Han listade direkt ut vad som var viktigt för mig och vilken väg man skulle gå för att nå mitt hjärta. Han låter mig alltid prioritera både hästarna och Hugo. Måste säga att han är aningen klokare än alla de jag träffat från förr. Hoppas han väljer att stanna hos oss för all framtid.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards