Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 20 mars 2018

Av Nina - 20 mars 2018 21:33

Hugo älskar ridskolan. I söndags fick han prova att trava med ponnyn Rosa. Han var så glad och stolt över sin insats. Det är så roligt att se honom rida. Han utvecklas verkligen snabbt och tycker så mycket om hästarna. Hoppas det håller i sig ett tag, skulle vara bra för balansträningen om han fortsatte med ridningen.Sedan skulle det vara kul för mig också ;)

Av Nina - 20 mars 2018 21:27

Har äntligen tagit mig tid att skriva. Detta inlägg ska handla om förra veckans ridlektion. Jag känner mig ännu nöjd över att jag tog mig iväg. Från och med då kommer jag att rida varannan vecka.

Att vara mamma är inte alltid så lätt. Har i tre år kämpat för att få runt min vardag och att då ens tänka på att åka och träna, att göra någonting så lyxigt för mig själv, har inte funnits på kartan. Men nu, nu finns det äntligen tid för mig att göra någonting för bara mig.

Jag valde Libero. Han är den som jag kommer åka och träna med varannan vecka. Han är fantastisk att åka med själv. Han är lugn och ingenting oförutsett händer i annat än möjligen i ridningen ;) Lektionen var väldigt givande, både för mig och Libero. Mest för mig! Jag fick träna mig i att rida mer på känsla och försöka att släppa huvudet. Jag fick träna mig att fulrida, att våga flytta händer, säte och armar till ställen där jag aldrig drömt om att flytta dem till förut :-D Jag kände mig så nöjd över att jag satt kvar hela lektionen och att jag fick känna hur de olika övningarna släppte för min älskade häst. Han gick verkligen från klarhet till klarhet.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards