Min spanjor Dorado

Alla inlägg under april 2023

Av Nina - 4 april 2023 19:46

Idag fick vi äntligen ett genombrott, Cielo och jag. Från marken dock, men äntligen förstod mitt tuffetåg att det mesta vi gör blir bättre om vi tar ner tempot en aning. Det svåraste jag försökt mig på är att försöka få oss båda att tänka om. Att länga ut tyglarna betyder inte automatiskt att man ska länga ut steget och ånga iväg. Bromsen fungerar så dåligt då, den är typ trasig. Det är där ryggningen kommer in, detta fantastiska verktyg. Jag har alltid använt det på Cielo. Det får honom att komma av sig och vi kan gå på igen.

Våren är tuff för oss men jag har bestämt mig för att de dagar det inte fungerar uppsuttet får jag arbeta honom från marken. Idag var vi inte på samma sida i boken när vi började. Jag gav inte med mig och innan vi var överens hade barnen tillsammans med ponnyn landat på altanen. I väntan på att vi skulle bli klar. Och nu är jag glad att jag gav oss möjligheten att lyckas. Det känns så mycket bättre att gå in med nytt mod inför morgondagen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards