Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Nina - 4 februari 2017 21:52

Jag sövde barnet, tog en värktablett och lindade armen. Trampade ner till stallet. Tog in pojkarna och passade på att longera dem medan jag hade lite mindre kramp i handen. Libero jobbade som vanligt på så svetten lackade. Han ligger just nu i hårdträning med galoppen. Han har så himla svårt för den. Cielo får man vara glad om han överhuvudtaget samarbetar. Han gillar inte longering men vissa dagar vaknar han till liv och då blir det fart under galoscherna. Idag var en av de dagarna. Jag behövde knappt driva på honom.

I morgon ska jag skotta fram sulkyn ur snödrivan. Det går utmärkt att åka runt på gården på kvällarna, är toppenföre.

Av Nina - 4 februari 2017 17:44

Än så länge är det roligt, trots att hela huset känns upp och ner. Hallen är nu klar.

Nästa projekt fick bli kaklet i köket. Blir toppen! Ska dra ett varv till när jag är klar med stallet i kväll. Före och efter första strykningen.

Nästa projekt, förhoppningsvis nästa helg, blir att måla taket. Sedan måste vi ta oss iväg till Ikea och hämta oss ett nytt köksbord. Är lite tomt utan!

Efter taket blir det att måla och tapetsera. Sedan ska alla stommar målas, luckorna likaså och sist ska det läggas in ett nytt golv i både kök och hall. Med mitt tempo är jag väl klar i augusti...om jag har tur.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards