Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Nina - 14 december 2012 19:58

Natten till i går sov jag tre timmar och i natt gick jag inte ens och lade mig. När jag kom till jobbet var jag inne i andra andningen, totalt speedad. Fick in mina betyg till tolv men nu börjar jag att inse hur trött jag är. Ögonen är tunga, så tunga.

Jag var ut till stallet. Fixade med Wythia och gick sedan till pojkarna. Det finns en fölunge som jag tycker så mycket om. Han är brun och har en superfin bläs. Han stod vid höhäcken och kom genast fram när jag kom in i hagen. Jag klappade och kliade. När jag kliat klart gick jag till min skönhet. Han är så vacker! Fölpojken följde med. När jag kollat alla hästarna, ligghallen och vattenkopparna så gick jag upp mot grinden igen. Fölpojken hängde på. Jag stannade och klappade på honom. Vi passade på att mysa länge, länge. Vilken underbar baby. Skulle lugnt kunna ta med honom hem!

Anledningen till att jag gick till jobbet idag ;) Mina nya örhängen. Ville så gärna ha dem på mig.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards