Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Nina - 7 oktober 2013 19:29

Myssöndag. Promenad i solen med Henriks hand i min. Tycker det skulle vara söndag fler dagar varje vecka.

Av Nina - 7 oktober 2013 10:58

SnyggHenka är klar med min nya stalldörr! Jag har dock inte tagit någon bild på den    Får göra det i eftermiddag. Ska måla den under veckan. Är supernöjd! Den blev verkligen hur fin som helst. Jag måste fixa ett nytt handtag eftersom jag beställt ett som öppnas åt andra hållet. Det är så typiskt mig. 


Medan han gjorde klart dörrarna så jobbade jag hästarna. Libero har varit halt i ett framben. Det kan vara någon i hans hage som sparkat honom i bogen. Vi har dock inte någon aning om vem den skyldiga kan vara. Longerade honom i går och han var såååå fin! Rörde sig som aldrig förr, bar sig och var avslappnad. Cielo fick en racertur med vagnen. Han hade gott om spring i benen och när vi stötte på en flock med renar så fick jag panik och var tvungen att vända. Läskigt. Cielo verkade dock inte bry sig. Vi vände och åkte åt andra hållet. Jobbade honom i uppförsbackarna. Det var toppen. Nöjda pojkar och nöjd Nina.


På fredag åker jag till Västerås. Emilia fyller 4 år på söndag och jag ska fira hennes födelsedag. På måndag ska jag till Stockholm. Där ska jag fira att Schoolsoft fyller 10 år. På lördag är dock givet att jag ska fika på Markan med Irmeli och hitta en present till Emme   . Har inte riktigt koll på vad som är inne i hennes värld just nu. Blir så när man inte träffas så ofta och jag känner att jag håller på att tappa greppet. Det är tur att jag ska åka ner och få lite koll på tillvaron.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards