Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Nina - 26 oktober 2013 20:48

Har varit utan gardiner i köket och vardagsrummet så länge att till och med pappa börjat fråga när jag tänkt hänga upp gardiner i fönstrena. Tog tag i tråkaktiviteten idag. Bättre sent än aldrig ;)

Av Nina - 26 oktober 2013 13:55

Var förbi till min granne. Han ringde tidigare under veckan och ville att jag skulle komma förbi. Han ville nämligen ge mig en älgkrona. Fick själv välja bland ett antal av varierande storlek, alla prydligt uppsatta på sköld. Jag valde länge och omsorgsfullt tills jag hittade ett som jag ansåg passade just mitt hus. Inte för stort och inte för pråligt, utan helt enkelt lite lagom liksom.

Av Nina - 26 oktober 2013 08:25

Av Nina - 26 oktober 2013 08:22

Ibland kommer det bara över mig. Saknaden efter mina vänner i Västerås. Oj, vad jobbigt det blir. När jag åkte från jobbet i går började jag helt plötsligt att storböla. Tänkte på Liza. Å, vad jag saknar Liza. Känslan av att känna mig ensam och isolerad blev så stark att jag nästan fick panik. Ville ringa Henrik men förmådde mig inte. Jag bara grät. Stannade bilen och väntade på att attacken skulle gå över. Missförstå mig inte. Jag älskar mitt nya hem men omställningen är stor. Speciellt när jag känner att det är så mycket jag lämnat bakom mig.

Hela dagen kände jag mig helt tom. Åkte till Kalix och handlade. Käkade med mamma och när jag åkte hem så kändes det lite bättre. Möttes där av Henrik, hans lilla pojke, av min svärmor och svärfar. Vi gröpte ur två pumpor och målade memorykort. Blev en toppenkväll. Ett perfekt avslut på en jobbig dag.

Åkte hem och fodrade hästarna. Passade på att ha en riktig myskväll. Inte hästarna emot. Borstade och pysslade. Cielo fick en fläta i luggen och jag klippte i öronen på honom. Det du Liza! Hur länge har du inte väntat på det? Hehe. Nästa gång ska jag klippa Libero. Kommer dock att bli ett större projekt än att säga "Nej,stå still. Jag ska ju bara klippa lite". Coola lilla C.

Av Nina - 26 oktober 2013 08:08

När jag åkte från jobbet i går såg det ut så här. Blixthalkan från morgonen hade bytts ut till snömodd.

Av Nina - 26 oktober 2013 08:06

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards