Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 17 december 2015

Av Nina - 17 december 2015 22:35

Jisses, det här med julklappar är inte min grej. Krafsade denna kväll ihop en tavla till kollegan så hon skulle få ett paket. Vet inte om jag blev särskilt nöjd. Är så länge sedan jag målat, känns som att det inte riktigt vill sig. Men jaja, hunden sitter fast på duken i alla fall. Jo, det är en hund. Är tydlig ifall någon missat det ;)

Hugo har varit med mig på jobbet idag. Han har åkt Bobby car. Stött på tomten i korridoren och ja, ni vet. Små barn och Tomten. Ingen lyckad kombo. Livrädd. Han har lekt med grejorna på fritids, ätit julbord, varit på julspel i kyrkan och avslutat hela strapatsen på folkets hus i Övertorneå med en superbra konsert. Tur att han tagit med sig Peltor, för de spelade hög musik. Han satt så nöjd med sina hörselkåpor och applåderade åt alla som sjöng. Söta unge.

I morgon är det en ny dag. Hugo ska komma med då också. Då blir det tomtegrötfrukost, betygsutdelning, prisutdelning från diverse aktiviteter och slutligen hemfärd. Vi slutar kl.10 Det känns skönt. Vi ser verkligen fram emot vårt jullov.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards