Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 december 2015

Av Nina - 21 december 2015 20:51

Vi har haft besök av hovis i morse. Skönt att ha hästarna fullt vinterutrustade. Nu när snösulorna är på plats kan vi motionera för fullt. Jullovet är här och båda hästarna har fått sin motion. Cielo har gått ner ordentligt i vikt och är superfin!

Det har varit toppenväder idag. Två minus och full fart både inom-och utomhus. Jag har fullt upp med att se till att junior inte öppnar alla julklappar. Hittade två öppnade under byrån i vardagsrummet nu i kväll. Ja, han hade i alla fall vett att gömma dem. Tog honom på bar gärning när han satt på sin Bobby car med ett paket i handen. Kom in i vardagsrummet. Granen var naken, pyntet låg över hela golvet. När jag kom in frågade jag "Vad händer här då?". Ungen blev superrädd, armarna sköt upp i luften och ur hans grepp flög det ett paket. Han skrattade och satte iväg i full fart med sin Bobby.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards