Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Nina - 22 juli 2016 21:17

Vi var uppe tidigt idag och redan klockan sju var vi ute och lekte. När vi gick in för att käka lunch blev Freja plötsligt helt galen. Skällde och skulle ut. Eftersom jag inte lyckades få tyst på henne så gick jag ut i hallen, öppnade ytterdörren och där ute hoppade Kajsa glatt runt på gården. Jag sprang ut och tog fast henne. När jag kom in igen frågade jag Hugo vem som öppnat dörren till Kajsas bur. Han tittade på mig helt sanningsenligt och sa att det var moster Milla. Jag spände ögonen i honom och sa att det inte alls låter som någonting Milla skulle göra att hon måste blivit helt tokig. Frågade igen. Frågade denna gång om det var han, Hugo som öppnat dörren? Han svarade glatt "Japp. Kajsa nöjd." Suck, han hade helt rätt. Kajsa var verkligen supernöjd. Och Milla, hon är tokig. Det har han sagt hela dagen. Men känns som att den får hon bjuda på!

På eftermiddagen fick vi besök. Vi åkte till hästarna eftersom det är hästtjejer! Kul att få prata lite häst och annat strunt, med sådana som gärna vill prata häst. Alla andra i min lilla krets får det liksom pådyvlat på sig eftersom jag knappt har någon kontakt med hästmänniskor i min vardag, IRL alltså ;-) Hittade denna fina bild på Instagram. Lånar den.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards