Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Nina - 2 oktober 2011 19:08

Jag studsade ur sängen i morse. Det har inte hänt på flera, flera veckor. Har mest gått omkring och känt mig som en zombie. Jag vet inte om det är alla avsnitten av True Blood som jag sett sedan i fredags eller om det bara är att jag börjar bli mig själv igen.


Jag har nu precis sett klart säsong 4 och jag känner mig varm i kroppen. Härligt med vampyrer, intriger, blodbad och sex. Haha, ja sant så sant. Nu är det dock ett tag att vänta innan jag kan se igen men fram tills dess så kan jag underhålla mig med Vampire diaries. Vet tyvärr inte när det är säsongspremiär. För den serien följer jag slaviskt genom dumburken.


Jag passade idag på att göra sådant som jag dragit på, nu när jag äntligen fått ny energi i kroppen. Jag började med att ta en lång promenad med Nemo. Kastade sedan in tvätten och körde igång. Kastade alla gamla blommor från balkongen. Tvättade balkongmattan och ställde iordning allting inför vintern. Dammsög och gjorde fint. Städade lägenheten. Dammtorkade och torkade golvet. Bytte självklart sängkläder. Brände ur min nya ugn. Skrev på kontraktet på Cielo och postade det. Åkte ner till Coop och köpte fika inför Emmes besök. Svarade på annonser om stallplatser. Nu har jag landat ändan i soffan efter att jag serverat fika till mitt besök och hunnit med ytterligare en promenad med Nemo. Ska laga mat snart. Måste tvätta hunden också. Ska göra dessa två saker innan jag somnar i kväll. Önskar att helgen hade haft en dag till. Skulle vilja ha en dag till att bara rita och läsa.


Var med Milla och shoppade igår. Fick med mig tre par byxor och lite tröjor. Kändes som en bra sväng. Blev inte särskilt dyrt heller :)


Ha en underbar söndagkväll!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards