Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Nina - 20 oktober 2011 22:53

Har packat väskan inför morgondagens avfärd norrut. Jag åker tåg upp men flyger hem. Har ringt SJ och försökt få lite assistans angående vart mitt tåg kommer ifrån. Det är nämligen så att det är i några dagar framöver lite chaos i tågtrafiken som kommer från Stockholmshållet. Verkar dock som att mitt tåg kommer från Norrköping och går via Sala, Uppsala och därifrån mot Luleå. Detta har hag dock tagit reda på på egen hand eftersom killen jag pratade med på SJ inte hade en aning. Han verkade inte så brydd heller men han önskade mig lycka till i alla fall. Det var ju stort av honom. Jag gillar att åka tåg och jag brukar åka nattåg eftersom jag kan sova vart som helst. Sov i 16 timmar i min flygstol när jag åkte till Thailand :) Vet inte om jag inte kan sova för att jag har resfeber, är lite nervös inför måndagens undersökning eller för att jag haft kontakt med Emma under kvällen och det verkar som att babyn äntligen tänker komma nu. Är så sjukligt nyfiken. Tror ännu flicka, eller pojke. Nä, flicka. Jag har ingen aning om vad jag ska tro. Det enda jag vet är att den har bestämt sig för att komma snart. Den, låter lite hemskt att säga men jag vet ju inte om det är en han eller en hon? Måste få veta snart. Detta är nästan värre än julafton.

Av Nina - 20 oktober 2011 22:44

Vaknade 06.38 i morse. Hade glömt att ställa väckarklockan och vaknade med en jobbig känsla i kroppen. Kollade klockan på mobilen och insåg att jag aldrig skulle hinna i tid till ledningsgruppsmötet som skulle börja klockan 7.00 Svor för mig själv och kastade mig upp ur sängen. Fixade mig i ordning, kastade i mig frukost, rastade Nemo och hoppade sedan upp på cykeln. Klev innanför dörren på jobbet 7.10 Det var bra jobbat tyckte jag :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards