Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Nina - 13 november 2011 21:39

Jag sitter och försöker hålla ögonen öppna. Är otroligt trött. Känns i kroppen att jag simmade 70 längder idag. Det blev nog lite för många. På något sätt så rullade det bara på och jag kände inte av någonting när jag var i vattnet. När jag däremot klev upp så hade jag tunga, riktigt tunga ben. Efter simningen var jag tvungen pausa några minuter, passade på att basta lite innan jag orkade duscha. Det var skönt att komma in i värmen. Det är någonting speciellt med bastu. Riktig govärme.


Väl hemma igen tog jag tag i städningen. Det gick snabbt och vi åkte efter det iväg för att handla. Jag satt med Emme i baksätet och när vi åkte ner i parkeringshuset så kräktes hon. Stackars Emme och stackars Nina. Det luktade inte mumma. Vi var dock snabba, Peter jobbade effektivt med att få torkat upp det som landat i bilen medan Milla rengjorde barnet. Jag gjorde ingenting, tyckte att det var lite väl jobbigt. När allt var rent igen så var det bara att åka hem. Milla skjutsade hem mig så jag skulle kunna hämta min bil. Vi var inte så sugna på att åka tillbaka för att handla med en bil som luktade lite blä.


Timmarna har gått fort idag och efter att jag tagit min kvällspromenad med Nemo så har jag skrotat runt i linne och pyjamasbyxor. Det kändes helt ok. Nu har jag dock bestämt mig för att inta ryggläge. Det är en vecka med mycket jobb och sena kvällar som ligger framför mig.

Av Nina - 13 november 2011 21:33

Farsdag, det är min pappas dag. Tänk vilken tur jag har som har en sådan bra pappa som min pappa :) Han säger kanske inte mycket men han är snäll och ställer alltid upp.



            Grattis på farsdag pappa!





Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards