Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Nina - 24 november 2011 21:32

Hela denna dag har varit helt upp och ner. Jag beslutade mig tidigt för att jag skulle göra någonting kul i kväll, bara för mig själv. Jag valde mellan att simma och att måla. Jag valde att måla eftersom jag simmade igår. Emme har tjatat på pappa Peter om sin Daado så jag beslutade mig för att färdigställa min målning. Det känns roligt att jag äntligen fått ner min första målning på duk och att det dessutom haglar in beröm och "beställningar" över Facebook gör mig lite stolt i hjärtat :D Jag hade länge tänkt att jag skulle behålla denna målning själv eftersom det är min första. Men när Emme såg den så ville hon ha den och det är självklart att jag ska ge den till henne. Det finns ingen som jag älskar så mycket som Emme så hon ska självklart ha min första målning på duk.


När jag var klar med min målning och höll på att städa undan så fick jag ett telefonsamtal som fick det att knyta sig i magen på mig och jag hade god lust att ta fram mina grejor för att måla ytterligare en tavla bara för att få hålla kvar vid den underbara känsla som jag precis haft. Jag orkade dock inte, jag bara gav upp och gick hem. Ringde min syster och pratade av mig. Det är så skönt att prata med syster, hon säger alltid de rätta sakerna.


Nu har jag precis klivit upp ur badet. Det var skönt att skrubba sig ren. Hade färg i hela ansiktet och på armarna. Förstår inte hur jag alltid lyckas grisa ner mig från topp till tå bara för att det heter färg ;) Ska snart knyta mig och hoppas på att det blir en trevligare dag i morgon. Börjar inte jobba förrän efter åtta så det blir sovmorgon, eller förmodligen en långpromenad. Ska åka och simma när jag slutar jobba. Det blir nog bra. Ser fram emot att få pressa kroppen lite. Tror jag ska måla hela helgen, kan behöva det.


 

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards