Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Nina - 16 november 2011 19:32

Bytte till mig en stängning på fritids på fredag. Underbart. Det betyder att jag börjar jobba kl.9.30 Tänkte åka till Kristiansborg och prova morgonsimmet kl.6-8 De har visst ett supermysigt upplägg. Ser fram emot detta supermycket.


Har även någonting annat att se fram emot denna vecka. I morgon ska jag och en kollega käka pizza och ockupera bildsalen på skolan. Jag ska måla med akrylfärg på duk för första gången :) Det blir spännande. Tänkte åka iväg efter jobbet i morgon och köpa allt jag kan tänkas behöva. Det kommer att bli så roligt att äntligen få skapa :) Det var så länge sedan. Det bästa med att teckna och måla är att det känns så frigörande. Man får ett annat fokus och på något sätt så kan man i och med detta få mer kontroll på tankarna. Den dagen jag köper mig mitt lilla torp så ska jag inreda en egen studio. Det ska vara stora fönster så att jag får massor med ljusinsläpp. Hela rummet ska vara målat i vitt, till och med det trägolv som ska finnas. Ingenting som stör ;) Mitt i rummet ska jag ställa mitt ritbord och ett staffli. 


                            Alla har vi våra drömmar   


Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te i handen. Har simmat och känner mig lite trött i kroppen ;)

Av Nina - 16 november 2011 16:16

Min morfar åkte in på lasarettet i veckan. Han fick en stroke för 2,5 år sedan och har sedan dess varit förlamad i sin högra sida. Han försöker prata men det är tyvärr väldigt svårt att förstå vad han säger.


Morfar ska få komma hem igen men han har tyvärr inte länge kvar nu och det känns otroligt sorgligt. Han har alltid funnits här och även om jag vet att han kommer att få det mycket bättre dit han kommer så vill jag inte att han ska resa dit. Inte riktigt ännu... 

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards