Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Nina - 2 september 2012 12:34

Sitter på bussen och läser lektyr för sådana blåbärsryttare som jag själv. Blir så glad när jag mitt i tidningen hittar ett reportage om min idol sedan 26 år tillbaka. Pratar självklart om Ulla Håkansson. Jag har alltid drömt om att träffa Ulla och att få rida för henne. Det är en plantertant med sunda värderingar.

Nemo sover. Han är helt slut av all den uppmärksamhet som han alltid lyckas få på Arlanda. Alla vill titta och klappa på den lilla hunden i väskan. Jag brukar låta honom åka bagagevagn. Det är enklast så, för både mig och Nemo :)

Av Nina - 2 september 2012 08:18

Men det känns som att den är minst lunch. Sitter på min plats, snart drar de igång motorerna och vi lyfter.

Hej då Norrbotten! Vi ses snart igen!

Av Nina - 2 september 2012 07:09

Sitter i bilen på väg till Luleå. Flyget går strax efter åtta. Försöker att uppdatera bloggläsning och FB. Går lite si och så eftersom min internetuppkoppling inte är riktigt med.

Det känns tråkigt att åka, dagarna har gått så fort. Samtidigt ska det bli skönt att krama om älskade Cielo. Undra om han skulle trivas i de norrländska skogarna? Ska fråga honom i alla fall. Vad Nemo tycker vet jag redan. Aldrig i livet säger han! Men i vår familj går vi efter vikt när det kommer till beslut. Det är de två som väger mest som har mest att säga till om. Nemo väger minst men har dyraste kilopriset. Det räknas inte.

Av Nina - 2 september 2012 06:59

Vad roligt att Paulo får lite uppmärksamhet. Det förtjänar han :) Hovslagarartikeln blir jag lite fundersam över. Den måste vara skriven för att upplysa, för det kan inte vara någon direkt nyhet :0) Jag är otroligt petig med hovarna och väljer hovslagare med omsorg.

Det har varit underbart att bo på landet. Lugnt, tyst och massor med hundmys. Precis så som det ska vara!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards