Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 11 september 2012

Oj!

Av Nina - 11 september 2012 21:00

"Din framtida lycka avgörs av din förmåga att lägga saker som hänt bakom dig".

Jag vaknade i morse innan väckarklockan ringde. Det första jag tänkte på var att det var lördag. Kan du ens tänka dig känslan i min kropp när det sakta men säkert uppdagades för mig att så var inte fallet. Klev upp ur sängen och begav mig mot jobbet. Dunderförkyld, ryggskott och med ischias i rumpan ålade jag mig in i bilen. Hade lektionerna tätt inpå varandra så dagen susade fram. Jag blev kvar mycket längre än beräknat på jobbet och begav mig till stallet på en gång när jag kom hem. Körde Cielo i går och tänkte att jag skulle ta ut honom idag också eftersom det skulle vara bra att köra två dagar i rad när jag inte kört på fyra veckor. Det blev inte så. Jag hann bara kliva ur bilen så öppnade sig himlen. Jag hade ingen regnjacka med mig eftersom det inte fanns i mina beräkningar att det skulle komma regn.

Gick ner till lösdriften och när jag öppnade grinden så öppnades himlen ännu en gång. Det fullkomligt vräkte ner och jag gav upp. Tittade till Cielo. Han var hel. Trampade tillbaka till stallet. Vattnet forsade ner i stövlarna och kläderna var dyngsura. Jag åkte hem.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards