Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Nina - 6 april 2014 19:25

Ringde mamma under veckan. Beställde gräddtårta med geléhallon till idag eftersom det är min födelsedag.

I morse vaknade jag av Henriks "skönsång". Isak hade gjort ett grattiskort. Han förklarade att M före Nina betyder mamma, S före Isak betyder storebror, h framför Nemo betyder hund och P framför pappa betyder just pappa. Log för mig själv över rangordningen.

Jag valde att ta en sväng med Cielo när jag käkat frukost. Med manen och svansen full i spån travade han snällt med mig i vagnen. Blir så imponerad av min "lilla" häst, han är verkligen världens modigaste. Han vågade gå över bron med vattnet forsande under sig. Det tycker jag är häftigt. Han drog sin vagn så stolt och jag kunde njuta av solen och värmen.

När jag var nästan hemma såg jag mamma och pappa glida in på gården. Mamma hjälpte mig att sela av och ta ut hästarna. Det var tur för Libero var inte med på noterna, han är ännu en aning uppspelt efter fredagens tumult då Cielo rullade fast i boxen.

Henriks föräldrar kom förbi och vi fikade. Av mamma och pappa fick jag den här:

Har önskat mig precis en sådan! Har bara råkat nämna det till min mamma. Hon är så bra. Fick en ljushållare av Henriks föräldrar. Den passade superbra på vårt nya köksbord.

När vi fikat åkte vi iväg och tittade på Henriks hus och när vi kom hem igen kom Micke. Vi grillade lunch och när vi satte oss ner för att äta kom Jenny och Klas. Jag känner mig så glad för att de kom. Jenny är en av mina äldsta kompisar, men inte i ålder utan hur länge vi känt varandra :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards