Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Nina - 8 augusti 2015 19:40

I går avslutade jag en helt upp och nervänd dag med att duscha. Trodde jag. Halv elva kollade jag ut genom köksfönstret och då skuttade det en liten vit kanin förbi. Suck. På med kläderna och ut för att ta fast rymlingarna. Visade sig att jag glömt att stänga luckan till kaninburen :) Glada kaniner. Nemo hjälpte mig. Smög fram och stoppade vägen för dem så jag kunde knipa dem. Duktig vovve.

På dagen var Hugo och jag till hästarna. Avslutade vår visit med att klappa på hästarna. Som vanligt var det ett uppskattat inslag, av alla inblandade.

På eftermiddagen kom det några lass med sand till ridbanan. Det var väldigt uppskattat av mamman!

När jag sov som bäst i natt så vaknade jag med ett ryck. En knall av det värsta slaget ljöd genom rummet. Blixtarna och knallarna kom efter varandra och det var rakt över min gård. Det var helt svart ute. Knallarna var så hårda att de skakade hela huset. Hugo sov som en stock.

Idag har det varit toppenväder. Har varit i Kalix hela dagen. Emme och Milla dök också upp. Vilken bra dag det blev.

När jag åkte hem såg himlen ut så här. Hoppas vi klarar oss från oväder idag.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards