Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Nina - 14 augusti 2015 19:23

På måndag börjar Kotten på förskolan. Eller en två veckors inskolning påbörjas. Den 1 september beräknar jag vara tillbaka på jobbet igen. Känns skönt att komma tillbaka men lite vemodigt. Känner mig stundtals som en dålig mamma som sätter Hugo i förskolan när han bara är ett år. Men jag tror han kommer att trivas. Ja, och efter lunch så kommer han att sova och sedan är jag på plats. Har korta dagar eftersom jag kan göra allt rättnings-/planeringsjobb hemma och det är en stor fördel.

Jag har fått låta hästarna vila några dagar eftersom jag ännu är lite mörbultad. I morgon hoppas jag kunna komma igång igen. Tror jag ska köra lilla C. Känns länge sedan.

När jag kom dit i går så var Libero i sitt esse. Han sprang runt som en galning och när jag kom efter vägen så hoppade han upp på Cielo och betäckte honom. Då flippade jag. Skrek så det ekade över hela byn. Hästen frös till is och landade snabbt på backen. Fy, fan vad förbannad jag kände mig.

Idag har vi avnjutit en eftermiddag på badet. Hugo ville dock inte bada, han tyckte i vanlig ordning att det var för kallt i poolen. Han var inte där för att bada, han var bara där för picknicken :)

Nemo har skaffat nya bekantskaper. Han är nu bundis med kaninerna. Han försökte stjäla deras mat idag men då åkte han på en propp av Bä. Hon ville inte dela med sig. Lite skoj att han som är så moppsig har mött sin överman...i en kaninunge! Haha!

Idag saknar jag min Dorado. Usch, vad ont det gör när jag tänker på honom. Min älskade, fina Dorado. Tänk vilken häst jag haft. Kanske inte mycket för världen men för mig var han allt.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards