Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Nina - 5 september 2009 20:47

Åkte från Stockholm strax efter elva idag. Har varit och hälsat på min kompis Erik. Hade lite huvudvärk och kroppen var inte riktigt igång när jag klev på tåget hemåt. Kanske inte så konstigt med tanke på den sena timmen dagen innan samt cider-/ölintaget. Tror att det är åldern som tar ut sin rätt =) Jag hade dock fantastiskt roligt, det har jag varje gång vi träffas.


Dorado har fått en välförtjänt vila. Har fått ta det lugnt i nästan en vecka. Idag körde vi dock igång. Glad i hågen hoppade jag upp och skrittade iväg mot stubb-åkrarna i hopp om att få ta några härliga galoppvändor. Tji, fick jag. Stubben var så blöt att det inte ens gick att skritta på den. Så tråkigt med regn. Tog en tur i skogen, det var blött och lerigt men jag var så ridsugen att inget kunde få mig att vända tillbaka hem igen.


När vi kom tillbaka bestämde jag mig för att duscha min leriga häst. Han blev vit och fin samt doftade av honungsschampoo.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards