Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Nina - 19 september 2009 20:40

      

Dorado och Nemo leker

     

Löshoppning :) trodde inte han kunde, men ack så fel jag hade!

       

Av Nina - 19 september 2009 19:27

Hade morgonfodring i stallet idag. Tog ut Dorado på stubben, han kändes lite tråkig idag. Tror det är pälsfällningen som spökar lite. Måste köpa b-vitaminer till honom. Självklart har det även att göra med att vi mest har ridit ut och tagit det lugnt ett tag nu, det kan vem som helst bli lite stel av. Longerade igår och han var vekligen på topp då, så jag var otroligt laddad idag. Och det var i och för sig tur för då hade jag energi att ta tag i och reda ut problemen på en gång. Det som var så skönt var att jag kunde pressa honom utan att han blev upprörd. Det är ett otroligt framsteg. Vi galopperade massor och Dorado kändes väldigt nöjd när vi skrittade hemåt och jag med. Tyvärr såg jag då att han trampat av sig en sko, vänster fram...som vanligt. Raspade till hoven och slog på en ny sko.


När jag släppte ut honom i hagen vände han sig om och gosade med mitt hår lite innan han gick. Det är bara Dorado som kan göra mig så glad. Det känns som att han vill visa att han gillar mig.



Sitter nu i soffan, har nyss duschat, är helt slut samtidigt som jag är lite i ett lyckorus. Det har varit en toppendag! Har varit på Strömsholm och kollat på PRE Championatet. Vilken upplevelse! Så många PRE på ett och samma ställe.


Träffade Sara från Pepino PRE idag, hon hade med sig Teddy och Razonado, vilka läckerbitar! Sara är så trevlig och hon tog sig tid att prata lite trots att hon hade fullt upp.


Ser fram emot morgondagens ridprov.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards