Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Nina - 13 september 2009 19:38

Det är så härligt att rida på stubbåkrarna. Nu har de torkat upp och jag håller tummarna för att bönderna har mycket att göra så de inte hinner plöja dem riktigt ännu. Dorado blir så pigg och glad. Det är helt underbart att sträcka ut i en snabb galopp, han är så otroligt kvick min lilla häst. Och inte nog med det, han är världens coolaste också. Stockholmståget susade förbi ca 20 meter ifrån oss. Dorado skrittade bara lugnt och tittade rakt fram. Snacka om att kunna hålla fokus. Det var värre för mig, jag blev helt snurrig av farten på tåget, nyfiken som jag är försökte jag kolla in i vagnarna och det var omöjligt. Det stod tre små flickor på vägen och tittade på när vi sedan galopperade förbi. De kom fram och klappade på Dorado när vi ridit klart.


Ser fram emot nästa helg så mycket. Då är det PRE-visning på Strömsholm. Ska sitta där hela helgen och bara njuta. Har morgonfodring i stallet på lördag, det är tur att Strömsholm bara är 10 minuter från stallet så jag hinner rida på morgonen innan alltihopa börjar.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards