Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Nina - 6 oktober 2014 20:43

Min mamma köpte den här till Kotten. En babyvakt. Den är hur bra som helst! Den spelar till och med godnattsånger.

Av Nina - 6 oktober 2014 18:27

Tant Irmeli är het på postningarna till lilla Hugo.

Av Nina - 6 oktober 2014 15:34

Möttes av en naken Cielo. Någon hade rivit sönder hans täcke och klätt av honom. Han såg inte ledsen ut för det. Jag letade reda på täcket och såg över skadorna. Kanske, kanske går det att laga. Tur att jag har många täcken.

Jag parkerade Kottens vagn och började fixa med staketet. Kändes tråkigt men bara att inse att betet är över för i år trots att gräset ännu är grönt. Vill inte att de ska äta gräs som snart kommer att vara fruset. Henrik var i går och ställde in en höbal till dem. Helt otroligt hur länge de kunnat äta bara gröngräs. De skulle säkert kunna äta hela veckan eftersom de lovat att plusgraderna ska hålla i sig men jag vågar inte chansa.

När staketet var klart mockade jag lösdriftshallen, lite utanför dörren och runt höbalen. Tog lång tid eftersom jag inte är så fräsch men det var skönt att få pula på. Libero var med mig hela tiden. Han var så mysig. Älskade rosanäsa :)

Nu brinner brasan, vi myser.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards