Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Nina - 7 oktober 2014 15:59

Jag har fått en helt ny tillvaro. Jag har fått en babyvakt av min mamma och pappa. Bättre kan livet som småbarnsförälder knappast bli! Jag hör varenda andetag som Kotten tar. Jag hör när han pruttar. Jag hör bilarna nere på vägen. Ja, min babyvakt vaktar till och med Nemo så jag vet när han står och gnäller utanför dörren. Den spelar melodier så Kotten ska somna och tänder en nattlampa så han inte ska tycka att mörkret är läskigt. Men det ska ni veta att allt detta är bara en fjärt i rymden. Det bästa med min nya leksak är att jag i lugn och ro kan hålla på med hästarna.

Jag packade glatt ner min leksak i vagnen. Hämtade lite varmare kläder och till min stora lycka så har de 12 kg i babyvikt som jag tappat gjort susen. Kläderna gick på och jag kunde dessutom stänga dem, utan problem. Det ni, inte illa pinkat. Idag fick Cielo börja springa igång sig. Jag tömkörde efter vägen och longeringstömkörde lite. Oj, vad bra det gick! Han är så klok min lilla C. Den uppstudsiga pojken som han var för bara två veckor sedan är som bortblåst. Han gör nu sitt yttersta för att samarbeta. Hoppas, hoppas jag snart är så pass fräsch i kroppen att jag vågar sätta mig i vagnen bakom honom. Längtar så.

Jag avslutade med att lufta Libero. Oj, vad glad han blev! Sedan mockade jag lösdriftshallen och fixade snyggt runt höbalen. Noggrant övervakad av Libero. Han har koll på sin flock.

Vill avsluta med att säga tack, mamma! Du vet precis vad jag behöver och du är verkligen den bästa mamma man kan få. Hoppas jag en dag blir lika klok som du. Tack vare dig kan jag nu både vara med babyn och leka med hästarna...samtidigt. Mitt liv känns helt plötsligt så mycket rikare och framför allt lättare :D

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards