Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Nina - 6 november 2014 22:09

På dagen stod solen högt på himlen och det var riktigt skönt ute. Passade på att fixa hästarna. De stod i solen och bara njöt när vi kom dit.

På eftermiddagen kom jag på att jag skulle baka bullar. Slutade med dubbel sats kokostoppar, en sats kladdkakemuffins, en mormors blåbärspaj och en sockerkaka med röda vinbär. Blev inga bullar men fick annat gott att fylla frysen med. Är en ny dag i morgon. Blir kanske bullar då, vi får se.

Kotten roade sig med att leka i babygymet, gunga babysitter och att vila i vaggan. Nemo har gjort det han är bäst på...att tigga.

Nu har Kotten badat. Ligger och sover i vaggan. Jag försöker få igång min nya iPhone eftersom den gamla som är bunden hos tre stängs ner i övermorgon. Så från och med i morgon kan förhoppningsvis alla ringa och smsa mig. Då har jag Telia, det enda som fungerar i de norrländska skogarna.

Av Nina - 6 november 2014 10:08

I förrgår startade vi Mavericken och styrde mot Svanstein. Där mötte vi alla underbara barn, ungdomar och kollegor. De var så nyfikna på Hugo. Speciellt år ett, de bara älskar bebisar :) Sötnosar. Var så roligt att träffa alla igen.

När vi var färdiga med besöket så åkte vi till Kalix. Besök på BVC stod på schemat. Kotten hade vuxit en centimeter och gått upp i vikt. Han var så glad och jollrade på med barnmorskan. Vi har verkligen världens goaste barnmorska. Hugo gillar henne skarpt.

Efter BVC åkte vi och hälsade på gammelmoster. Det var också kul :) Blev några timmar i bilen men en sovande och glad baby. Väl hemma så somnade han på stört.

I går var vi på babysång. Det var spännande. Hugo var den yngsta deltagaren men sjöng med efter bästa förmåga. Så glad och ögonen riktigt gnistrade. Älskade baby. Han tycker att mamma är så bra på att sjunga ;) Tur att jag har Kotten. Efter babysången var han helt slut och vi tog en sväng med vagnen. Var -10 och mamman frös. Inte Hugo. Han var nerbäddad i åkpåse, overall och stickade kläder utanpå sina vanliga kläder. Han sov som den prins han är. Lät honom sova i två timmar innan jag hämtade in honom. Inte ens kinderna var kalla. Bra grejor. Vi åkte iväg och handlade innan vi åkte hem. Där var pappan redan på plats. Han hade eldat och fyllt vatten till hästarna.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards