Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Nina - 8 november 2014 19:25

Fick åka lite längre på Libero i dag. Jag fick till och med trava något varv. Haha, vad läskigt obalanserad jag kände mig i kroppen. Vi red i båda varven och jag lät Henrik släppa ut linan och följde volten på egen hand. Libero är väldigt bunden till den som leder så han blir osäker när han plötsligt förväntas lyssna på den som sitter på ryggen. Jag bestämde mig dock för att det var mig han skulle samarbeta med och Henrik höll sig så osynlig som möjligt.

När jag sedan såg bilderna så konstaterade jag att jag har på tok för stor häst. Men vad gör man? Är bara att gilla läget. Blir bättre när jag tar på dressyrsadeln och länger ut stiglädrena. Och det kommer se bättre ut när Libero gått ner i vikt igen så inte magen typ hänger. Hoppas jag.

Efter Libero var det dags för lillebror C att få sig lite motion på lina. Han har börjat förstå syftet med longering. Idag lade jag dock varken sadel eller longergjord på honom. Han var genast mer allert.

När jag var klar fick båda hästarna flätat både man och svans. Vill inte att täckena ska skava sönder manen. Cielo har fått galet tjock och underbar svart, lockig man i sommar. Love it!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards