Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Nina - 9 maj 2014 22:32

Henrik bestämde sig denna eftermiddag för att påbörja projekt tvättstuga. Jag hade fortfarande inte tömt rummet på skrot. Han åkte iväg och handlade medan jag plockade. Nu är det ännu en gång ett bombnedslag i huset. Byggkaos är inte min grej men jag gillar resultatet som kommer efter kaoset. Tyvärr tar det ju alltid sådan tid! I min värld kan en renovering inte ta mer än en dag. Verkar inte riktigt stämma överens med verkligheten...Nu är avloppet snart på plats och då ska det upp nya väggar och taket ska sänkas samt dekoreras med spotlights.

Har kollat mattprover och äntligen bestämt mig. Blir den svarta, både i tvättstugan och toan.

Av Nina - 9 maj 2014 21:53

Oj, vad jag älskar dessa ljusa kvällar. Är ljust till långt efter tio. Dagarna blir så mycket längre och hur länge jag än håller på med pojkarna så hinner det inte bli mörkt. Libero har fått börja träna sig i att galoppera på lina. Han är väldigt osäker och det blir hela riden full fart...i korsgalopp. Är inte allra lättast att få stopp på honom eftersom han blir så glad när han får galoppera. Förut blev han stressad och sprang därför fort men nu känner jag en tydlig attitydförändring, han är glad inte stressad. Är det någon som har något tips för en korsgalopperande häst? Hur får jag honom att orka galoppera i rätt galopp?

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards