Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Nina - 1 juni 2014 20:33

Har sovit dåligt i flera nätter. Vissa nätter har jag suttit uppe till tre och jobbat medan jag andra nätter bara försökt ligga och vila i alla fall. I natt hade jag fruktansvärt ont i magen. Det krampade och var riktigt obehagligt. Trodde först att det var sammandragningar men efter att jag fördjupat mig lite på nätet så verkar det inte alls vara samma symptom. Jag har ont, sammandragningar verkar mest vara obehagligt. Eller?

Idag har pojkarna fått nytt bete. De tuggade glatt. Skon som jag slog fast på Cielos trasiga hov verkar sitta bra. Känns skönt eftersom det inte fanns mycket att fästa den i. Han hade lyckats ta med en bit av hoven när han slet loss den. Typiskt. Men så länge den sitter så känner jag mig nöjd.

Till veckan är det betygssättning och jag ser fram emot att få allt klart. Sedan tänker jag fokusera fullt ut på pojkarna och att fixa allt klart till babyn. På lördag ska jag nog åka med mamma och köpa barnvagn, bilstol, skötbord, skötbädd och skötväska. Jag vet precis vad jag vill ha :)

Av Nina - 1 juni 2014 11:07

Nu kan vår tvättstuga snart bli klar. Bästa Matte var hit i går kväll och i ett nafs så var mattan på plats. Det blev dessutom skitsnyggt! Känner mig otroligt nöjd.

Henrik är också nöjd. Han känner sig manlig och ytterligare en gräsklippare rikare. Han vann nämligen gäddfisketävlingen.

Av Nina - 1 juni 2014 10:18

Å, vad jag längtar. Stod länge, länge och klappade på mina pojkar i går kväll. Var ledsen men när jag väl lämnade hagen så kändes det bättre. Jag förstår inte att de som inte har en häst klarar sig utan. Det bästa du kan ha! De finns alltid där. När jag stod med Cielos huvud i mina armar och han bara gömde sig i min famn så fanns det bara han och jag där och då. Tills Libero gjorde sig påmind. Han kramade min mage och lekte med mulen mot den. Precis då började jag se mig om efter någonting att stå på. Ville så gärna upp på hans rygg. Mitt infall gjorde att jag tog på honom grimman och knäppte fast grimskaftet. För jag vet att ingenting kan få mig så glad som att få sitta på en häst. Lycka. Hittade ingenting att stå på så jag försökte att hoppa upp utan. Magen tog emot :) fick snällt ta av grimman igen. Men oj, vad jag ville sitta där och bara åka runt.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards