Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Nina - 15 juni 2014 16:02

Har byggt hage. Superglada pojkar blev resultatet.

Av Nina - 15 juni 2014 13:08

I går var vi med mamma och pappa på Elegant och käkade en välbehövlig trerätters. Underbart gott! Jag hade spenderat min dag ute. Målat uthusdörrarna, klippt halva gräsmattan, kört trimmern, tvättat Mavericken och städat samt putsat fönstrena på övervåningen. Vi hjälptes åt att dammsuga och röja på nedre plan. På kvällen när vi kom hem passade jag på att putsa två fönster till. Det känns inte så betungande när man inte tar alla fönster samtidigt. Tackade min morfar för att han bytt fönster så det bara var att snurra dem så kom utsidan in. Medan Henrik klippte klart gräsmattan och körde lite mer trimmer så passade jag på att måla första varvet på dörren till tvättstugan.

Sov länge i morse. Det var skönt. Åt frukost kl.10 och städade sedan i köket. Nu går tvättmaskinen och alla blommorna har fått ett hem. Planterade och nöjda.

Planteringen som vi gjorde tidigare har tagit sig och både jordgubbarna och smultronen blommar för fullt. Det gillar jag!

Hittade en vagga i uthuset. Den har fått sig ett välbehövligt bad. Ska måla den och fixa så babyn får det mysigt.

Vet inte varför det är borrat så många hål i botten men Henrik tror att det är ifall det kommer kiss. Blä. Jag tror det är lufthål. Hoppas jag i alla fall. Nu ska jag dra på mig långbyxorna och bege mig. Pojkarna ska få nya ängar att beta på så de har mat medan jag är i Västerås! Oj, vad jag längtar efter att få träffa alla igen. Känns så länge sedan!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards