Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Nina - 7 juni 2014 08:30

Nu är vår baby snart fullt utrustad. I går var jag med mamma till Barnens land. Köpte mig en Brio Happy.

Känner mig otroligt nöjd. Köpte även ett antal tillbehör till den. Nu kan jag sätta fast bilstolen om man bara ska in och handla eller nåt. Supersmidigt. Köpte även en bilstol. Blev också en Brio.

Hittade det skötbord som jag vill ha men ångrade mig där jag stod och köpte i stället ett skötbord som heter Troll. Det gick att skruva hjul på benen vilket avgjorde saken. Det var superfint i alla fall. Var två ordentliga hyllor och en låda. Var mest lådan som jag var ute efter. Köpte en beige Muminskötbädd. Stod och tittade på en svart med stjärnor men tänkte att den kommer förmodligen behöva tvättas både en och två gånger. Är lite nojig att den då ska se tråkig ut så jag bestämde mig för att ta en Mumin i stället.

Det blev även en påse med kläder, en bok och en skallra.

Kom även hem med två påsar kläder till mig själv. Hittade två superfina långklänningar, skor, shorts, tröjor och linnen. Nu är jag redo för ännu en strålande dag.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards