Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Nina - 4 augusti 2014 12:40

Sex dagar kvar. Oj, vad tiden går. Läste på nätet att man kan få svårt att få tiden att ticka. Det problemet kan jag inte känna att jag har. Även om det känns lite tråkigt att Henrik är tillbaka på jobbet (för ett tag), Isak är med sin mamma och min mamma och pappa jobbar igen. Min morbror är här med sin familj, de har åkt och badat. Men det är en bit med båt så jag valde att stanna i land. Vet ju aldrig.

Vi har spenderat vår helg i Luleå. Isak har haft fotbollsturnering. Han gjorde ett mål i lördags och fick vara stolt som en tupp. Och vi andra med ;)

I går kväll fixade Henrik klart staketet till gräsbanan. Det blev riktigt bra. Precis så som jag tänkt mig. Är glad att jag bestämde mig för den röda färgen. Nu ska vi bara klippa och ställa in lite hinder så ska Cielo få lufta sig på riktigt. På ett sådant sätt som bara han kan lufta sig. Libero han ska få tömköra sig. Börja på riktigt, utan att någon leder honom.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards