Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Nina - 18 augusti 2014 16:31

Oj, vad glada de blev! De kom i full fart mot mig. Libero i täten! Sedan var han som ett plåster. Cielo fick inte komma nära. Mina älskade pojkar. Pysslade och fick efter ett tag pussas en hel del med dem båda.

Har varit till barnmorskan. Har lämnat prover. Babyn ligger ännu på gränsen rent storleksmässigt och jag mår inte riktigt som det är tänkt så de vill utesluta att jag fått havandeskapsförgiftning. Nu mår jag dock ganska bra. Jag behövde nog bara få träffa pojkarna och stryka dem i pannan.

När jag klev in i huset hittade jag köksbordet fullt med presenter. Emme hade skickat en superfin teckning och ett par strumpor. Med i paketet fanns även ett regnöverdrag till barnvagnen. Fick det av en fd. kollega till mig men Milla glömde att ta med det när de kom hit på semester. Nu har jag fått det och det är superfint. Tack Linda!

Totte och Marie hade köpt det babygym som jag tänkt köpa. Ett Mumin. Superfint! De hade även köpt en filt och en sovpåse. Hur gulligt som helst!

Jag har precis öppnat all post, plockat en hel del tomater och startat en tvättmaskin. Henrik pysslar på med badrummet och jag ska nog öppna nya Hästmagazinet :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards