Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Nina - 11 oktober 2009 18:52

Blir så less på detta ständiga regnande. Det har varit uppehåll mer eller mindre hela dagen och när jag bestämmer mig för att åka ut till stallet börjar det ösa ner. Det är så typiskt.


Har städat på eftermiddagen. Medan jag väntade på att golvet skulle torka slötittade jag på ett avsnitt av en realitysåpa på MTV. Den hette "the City". Det hände massor av spännande saker i denna såpa, så plötsligt hade jag sett ett helt gäng avsnitt. De hade nog ett helgmaraton. Kom på mig själv, kände mig onyttig och åkte iväg till Dorado.


När jag klev ur bilen duggade det lite lätt. Mockade och hoppades på att regnet helt enkelt skulle avta. Ha, det kunde jag bara glömma. Det bara ökade och jag fick moloket traska iväg och hämta in min sjöblöta kuse.


Bestämde mig för att borsta ordentligt, vi var blöta och kalla båda två. Beslutade mig för att inte rida. När jag borstat klart slutade det regna och jag skyndade mig att kasta på alla grejor innan min kalla kropp skulle ta över lusten att rida. Hoppade upp på hästryggen och skrittade fram. Red in på ridbanan och då var det som att någon öppnade himlen igen. Red i alla fall. När jag kom in var jag blöt och otroligt kall.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards