Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Nina - 2 december 2009 10:44

Känns som att jag mest ojjat mig de sista blogginläggen. Men så kan det vara ibland. Nu sitter jag här lite försiktigt på soffkanten medan jag skriver. Min ischias har ännu inte gett upp. Fick åka in akut i måndags. Fick ett gäng med piller och en spruta i rumpan. Det kändes kan jag lova men det var det värt.


Känner mig så stolt över mig själv för att jag ringde Milla och bad henne komma med mig till akuten, jag är superdålig på att be om hjälp. Tror jag var rätt så desperat. Vi fick 4,5 timmar kvalitetstid med varandra. Det var kul, även om det kunde varit under bättre omständigheter. Vi hade båda tagit svinsprutan tidigare under dagen, jag hade inte en enda biverkning av den (förutom lite illamående som gick över så fort jag kom ut och fick friskluft) medan Milla frös och hade feber. Kändes lite taskigt att hålla henne vaken till 3.30 på natten.


Jag fick hjälp av Ulrika med Dorado igår. Hon är så gullig. Behövde inte ens fråga, hon bara gjorde det. Hon messade sedan att allt var klart. Så lyxigt. Så jag kunde somna om. För sova var ungefär det jag gjorde igår. Käkade tabletter och sov. Var upp fyra gånger under ett dygn och det var bara för att kämpa mig ner för alla trappor för att rasta lilla söta Nemo. Han tycker det är en höjdare att jag är sjukskriven, då får han vara med mig hela dagen. För Nemo är att sova att umgås :)


Det är lite psykiskt jobbigt att gå ut eftersom det är sol och några minus, har därför frysit på och är värsta bästa ridvädret. Ingen lera. Har broddat min häst när jag skodde honom, det var bra gjort tycker jag. Nu slipper han halka runt.


Messade just Milla, vi ska åka ut till stallet tillsammans. Just nu ska jag försöka ta mig i kragen och åka till apoteket, ska hämta ut lite mediciner. Känns tråkigt. Onödig utgift. Kan göra så mycket roligare saker för de pengarna.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards