Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Nina - 26 december 2009 22:13

Är på väg från Kalix. Hakade på Milla och Peter som skulle bila ner. Nu sitter jag på Scandic i Sundsvall. Är skönt att vara inomhus. Utomhus snöar det som bara den. Stora lapphandskar ramlar ner från himlen och det blåser ordentligt.


Har varit en fantastisk jul. Vi var 13 personer, eller egentligen 12,5 vet inte om man kan räkna Emilia som en hel. Hon är så otroligt liten. Har fått otroligt många fina julklappar. Har fått röda belindor till Dorado. De är supersnygga! Har dessutom fått ett rött schabrak med gul passpoal som ska matcha lindorna. Detta kommer bil hur snyggt som helst till mitt röda ridtäcke. Fick även nya ridskor och tjocka röda paddor att lägga under stallbandagen, de var så otroligt snygga. Gillar verkligen rött. Fick en massa andra grejor också som jag verkligen behövde. Fick dessutom några slantar som kom väl till pass. Tack, snälla tomten!


Nu är mina ögon är trötta, trots att vi bara åkt 60 mil idag. Det var/är lite jobbigt väder, snörök. I morgon kör vi de resterande nästan 40 milen. Lite skumt att stanna och sova över när man åker sträckan Kalix-Västerås. Det hör inte till vanligheterna. Vi brukar alltid köra i ett. Men nu har vi med lilla Emilia och hon behöver vila.


Nu ska jag vara lite social. Hörs!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards