Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Nina - 27 december 2009 09:40

Var ut med Nemo i morse, fick plumsa fram eftersom bara delar av vägen var skottad. Sedan fick jag hoppa över alla plogkarmar som de skottat upp på de mest konstiga ställena. Fick fundera lång stund på hur jag skulle ta mig fram till sopkorgen för att kasta hundbajspåsen. Fick till slut hoppa över plogkarmen och plumsa ut i djupsnön. Suck. Blev lagom blöt tidigt på morgonen.


Hotellfrukost...helt underbart! Det finns så mycket att välja mellan så jag blev helt snurrig. Kändes som att jag ville smaka lite av allt. Men det fanns inte på kartan. Gav upp och tog tre mackor med smarrigt pålägg, en kopp grönt te, ett glas O'boy och ett glas äppeljuice. Hade gott sällskap och en toppenutsikt. Det var en kille utanför som höll på att försöka sopa av sin bil, det tog minst 15 minuter. När han väl var klar så skulle han försöka få ut den från parkeringen. Lycka till! Det gick inte så bra. Han hade inte riktigt förstått att bilen måste få gräva sig fram. Då hjälper det inte med att trampa gasen i botten. Det säger sig självt att bilen bra spinner då. Efter många om och men så kom han till slut ut från sin parkering. Då hade jag käkat klart. Så mat och underhållning på ett och samma ställe.


Nu ska vi packa ihop och fortsätta vår färd hemåt. Hoppas alla vägar är plogade nu.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards