Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Nina - 10 december 2010 19:07

Hej Tomten!

Jag vet att jag inte hälsat på hos dig på flera år och jag hoppas att du inte tror att jag inte tycker om dig längre, för det gör jag. Jag har bara inte haft vägarna förbi Rovaniemi sedan jag flyttade hit till södern. Jag har en liten önskan som jag skulle vilja framföra detta år. Jag kommer inte förbi och lägger den i din postlåda så jag hoppas verkligen att du håller koll på mig genom att läsa min blogg. Jag har varit snäll i år och har därför en väldigt speciell julklapp att önska mig av dig. Kommer du ihåg Fuego, han den vackra spanska hingsten. Jag skulle vilja önska mig ett frö av honom. Nu är det nämligen så att jag vet att det finns ett frö just här, i Sverige. Han heter Bailarino G och är alldeles, alldeles underbar. Så snälla, snälla Tomten, skulle du kunna slå in honom i ett paket till mig så skulle jag bli gladast av alla hästflickor i hela världen (och världen är rätt så stor som du säkert vet). Jag skulle aldrig be om någonting annat igen, någonsin.


Du kan kolla in på http://www.gustavsborg.com/default.asp?pid=29&sub=28 för att se honom. Tänkte bara så du får med dig rätt häst i säcken.


Jag älskar dig Tomten!

Med vänliga hälsningar.

Nina-Alina Waara

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards