Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Nina - 10 augusti 2010 18:54

Är hemma sent från jobbet och är strax på väg till stallet. Ska göra iordning inför morgondagens klinikbesök. Skrollade lite snabbt igenom dagens händelser på Facebook. Där hade min kusin skrivit "Visa mig din häst och jag ska berätta vem du är". Det inspirerade mig till att plita ihop dagens inlägg.


Om ordspråket skulle passa in på oss två så skulle det innebära att jag har taskiga höfter, knän och en trasig rygg. Det skulle även betyda att jag är en sådan som skulle må dåligt av att inte få röra på mig och då bli stingslig och lättretad. Det skulle betyda att jag trivs bäst på egen hand eller när jag får vara med min pålle. Ja, att jag helt enkelt håller mig på min kant och att jag är en bestämd individ som vill ha mitt space. Det skulle betyda att jag skulle försöka bestämma över alla andra virrpottor i flocken och totalt misslyckas. Mitt mål här i livet skulle vara att vara andra till lags hela tiden. Jag skulle även gilla att få beröm och jag skulle älska att arbeta. Att jag även lever på en vegetarisk kost vinner garanterat några pluspoäng ;D


Haha! Ja, se det stämmer. Vi är inte så olika trots allt, Dorado och jag.


Kram på er mina vänner.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards