Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Nina - 9 april 2011 07:52

Har precis landat ändan i soffan. Nemo har rullat ihop sig till en liten boll och ligger i mitt knä när jag skriver. Han gillar datorn, det betyder i hans värld att jag kommer att sitta ner ett tag.


Jag ska putsa och feja lite här hemma idag. Det är sol ute och man kan tydligt se allt damm som måste utrotas. Emme, Peter och Milla kommer på besök idag. Vi ska fika lite eftersom jag fyllde år i onsdags. Vi käkade kinamat igår. Jag lekte med Emme och lärde henne att säga piss. Det är så lätt att lära henne nya ord. Det är bara säga:

-Emme, kan du säga piss. Då säger hon det. Skrattar man åt henne så säger hon det flera gånger.

Hon har även lärt sig att säga bajs. Hon går bakom ryggen på en när man sitter på golvet, böjer sig framåt och viskar det hemliga ordet i örat på en.

-Bajs. Ja, jag kan inte hålla mig. Jag skrattar så jag nästan dör.


Jag har tagit det lugnt med träningen i veckan. Har ont i ryggen samt i högra armen och en förkylning som spökar i kroppen. Det är förmodligen därför jag är lite allmänt dassig. Tränade måndag, tisdag och onsdag men torsdag och fredag fick vara vilodagar. Har inte bestämt mig för ifall jag ska träna idag. Ska ta tag i min städning först.


Jag hade förresten en fantastisk födelsedag. Jag fick presenter och grattishälsningar var jag än gick. Jag bara älskar att fylla år. Jag hade bakat och bjöd på fika på jobbet. Det var uppskattat.


Nu ska jag börja med det tråkiga. Ska bara klippa och duscha Nemo innan jag börjar med det allra tråkigaste...toan. 


Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards