Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Nina - 29 april 2011 22:30

Min bil är helt fantastisk! Jag bara älskar den, den är så jag! Den är grym, den är cool och spinner som en katt. Mer nöjd än vad jag är just nu kan jag nästan inte bli. Jag har haft med mig Nemo på en provtur. Han verkade också tycka om vår nya bil.


 

Av Nina - 29 april 2011 15:58

Det är bara sommar en gång per år, tänkte jag i morse när jag drog på mig min nya kjol. Det kändes bra :) Jag älskar sommaren och det är synd att den bara hälsar på en gång per år, det gäller att verkligen ta vara på den lilla tiden som den erbjuder. Har varit på strålande humör hela dagen. Huvudvärken hänger ännu i men det bryr jag mig inte om. Inte just nu i all fall. Jag sitter och väntar på att klockan ska bli fem så jag kan åka iväg och hämta min nya bil. Superspännande.


Jag har köpt en ny cykel också. En cruisingcykel. Har i så många år längtat efter en sådan och nu har jag hittat en cykel som är över förväntan. Den är bara så snygg! Den är turkos med blommor och gula solar på ramen. Observera den lilla vågen på framskärmen. Har en sådan på min snowboard. Den dagen jag får min longboard så ska det var en våg på den också, älskar det motivet lika mycket som jag älskar havet. Cirkeln kommer då att vara sluten. Snyggt, coolt, häftigt och fränt. Kryssar av ännu en "måste ha" pryl på min lista :)


          

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards