Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Nina - 10 april 2011 15:48

Nu har jag äntligen fått bytt däck i bilen. Har köat och väntat i över två timmar men det var det värt. Killarna på Möller bil var lika trevliga som vanligt. Åkte sedan vidare till biltvätten. Nu blänker min pärla.


 

Nu ska jag ta en promenad med Nemo. Det är roligt att vara ute, det är så fint med alla blommor överallt.


     

Av Nina - 10 april 2011 09:57

Har precis avslutat en underbar frukost. Havregrynsgröt med bär, banan och sojamjölk. Gött.


Tog ett arm, rygg och magpass på gymmet igår. Tränade ikapp lite eftersom jag varit lite på latsidan denna vecka. Det känns i kroppen nu. Tänkte köra ben idag. Men innan jag beger mig till gymmet så har jag lovat bilen att den ska få på sig aluminiumfälgarna och en ordentlig tvätt. Min bil är inte bortskämd med detta, den vet att den alltid kommer i sista hand. Jag har dessutom lovat att om det finns tid så ska jag låta dammsugaren och trasan göra ett besök. Men jag vet inte...tror tiden kan bli knapp ;)


Jag börjar nu att känna igen mitt liv. Jag har helt gått tillbaka till det liv jag hade innan jag köpte Dorado. Jag äter nyttigt, tränar och hinner satsa mycket tid på mig själv och de runt omkring mig. Det är ganska skönt. Jag anmälde mig på en lägenhet på Hemdal igår. Hoppas jag får den. Det var där jag bodde innan jag köpte Dorado. Jag bestämde mig dock för att flytta eftersom jag visste hur dyrt det skulle bli att ha häst. Nu tänker jag flytta "hem" igen. Det finns ingenting jag vill mer just nu. Det skulle vara att åka till Italien men det går liksom inte riktigt att jämföra :) 


Jag pratade med mamma igår. De kommer ner till påsk. De tar med sig hästtransporten hem. Tänkte packa ner alla hästgrejor i flyttlådor och skicka med dem också. Måste erkänna att jag är lite orolig för att någon ska bryta sig in i förrådet. Därför beslutade jag att göra detta. Om jag någon gång köper en ny häst så måste jag ändå hem och att hämta transporten.


Nu ska jag ner i förrådet och bära upp sommardäcken. Puh, hatar att kånka däck.



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards