Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Nina - 12 april 2011 11:59

Nu har jag äntligen lyckats boka biljetterna hem till Kalix. Pinoccio ska opereras den 5 maj och jag hoppas, hoppas att allt går bra. Vi ska vara på kliniken klockan 8 på morgonen. Då ska han undersökas, röntgas och sedan opereras. Blir en tuff dag för en blödig matte.

Av Nina - 12 april 2011 06:45

Det finns mycket jag kan klaga på men när jag tänker efter så har jag det riktigt bra. När jag tog en promenad med Nemo i går så låg det en uteliggare på en parkbänk. Jag såg honom inte först så han skrämde mig ordentligt. Jag skyndade mig förbi. När jag kom in i värmen igen och kollat tv ett tag så började jag tänka på den stackars farbrorn på parkbänken. Helt ensam och förmodligen stelfrusen. Bestämde mig för att gå ner i förrådet och rota fram en filt till honom. Hittade bara en av Dorados gamla fleecefiltar. Ren men full av hästhår. Tog den under armen och smög ut i mörkret. När jag närmade mig parkbänken så såg jag att han låg kvar. Gick försiktigt fram och bredde filten över honom. Sprang hela vägen hem. När jag tog morgonpromenaden så var både uteliggaren och filten borta. Smög runt bänken för att kolla att filten inte ramlat ner i gräset på andra sidan. Den var borta. Bänken däremot, den var helt full med vita hästhår :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards