Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Nina - 15 december 2013 14:01

När jag åkte till jobbet i fredags så hände det en rolig sak. Jag satt och väntade på att kunna svänga ut på vägen mot Hedenäset när en Volvo susade förbi. I denna Volvo satt det en liten tomtenisse i barnstolen i baksätet. Jag skrattade högt för mig själv. Han var så söt där han satt och spejade ut över skogarna.

När jag kom till Svanstein så gick jag raka vägen till kyrkan. Årets luciatåg skulle avnjutas. Och det kan jag verkligen säga att jag gjorde. Det var det mest professionella luciatåg jag varit med om! Förskoleklassen var med och de var så söta. Var mäkta imponerad och kände att jag blev ännu mer fylld av julstämning.

Satte alla betyg klart innan jag åkte hem och har därför kunnat njuta av helgen i fulla drag. Idag vräker snön ner och båda pojkarna har fått sig en svängom. Cielo var nöjd och gasade med vagnen. Jag fick hålla i mössan men oj, så roligt det var!

Min kusin kom med resten av vinterns ranson med hö. Passade på att köra in en bal till pojkarna. De stod snällt och väntade medan han körde in med traktorn i hagen. Totalt orädda.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards