Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Nina - 21 december 2013 20:51

En liten pojke i orange overall. Det måste vara det läskigaste en häst kan stöta på :D I alla fall om du frågar Libero.

Av Nina - 21 december 2013 20:20

Tog ut Cielo först denna morgon. Longerade honom på ridbanan några minuter men eftersom en del av den inte var skottad så fick han plumsa i snön. Han tyckte det var det enda roliga med att snurra runt i linan.

Bestämde mig för att ta ut Libero på lina uppe på gården. När han värmt upp och börjat slappna av lite så kom pappa. Han stirrade på bilen som kom uppför backen och spände sig lite. Eftersom pappa kom så skuttade lilla Isak ut på gården som på beställning. Han sprang tvärs över gården och Libero hängde på. Han spände upp sig och stirrade på Isak när han for upp i snöhögen i full fart. Han stirrade ännu mer när han körde superman nedför backen. Pappa gick in och ut kom i stället både Nemo och Henrik. Isak var i sitt esse och hästen flashade runt i linan. Jag lät honom hållas och efter ett långt tag slappnade han av igen. Jag skyndade mig att avsluta eftersom jag hörde att pappa startade skotern i uthuset. Han var svettig som få men inte det minsta spänd. Bra miljöträning för nipprig häst.

På eftermiddagen kom Emme på besök. Hon fick borsta och sitta på Libero. Lyckligare än lilla Emilia var då kan man inte bli. Hon har verkligen blivit den hästtjej som jag alltid drömt om att hon ska bli. Älskade Emme. Nu har även Isak blivit lite sugen och vill prova att sitta. Han frågade lite försiktigt nu i kväll och jag kände hur glad jag blev. Självklart ska gossen också få prova!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards