Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Nina - 1 maj 2011 16:50

Nemo har varit otroligt rastlös hela eftermiddagen. Vi bestämde oss därför för att gå ut och kasta lite boll. Nu ligger han på mattan och sover. Jag ska äntligen ta mig till gymmet en sväng. Har inte vearit mycket gym denna vecka. Är trött men det blir inte bättre, så jag ska försöka träna mig pigg :)


       

Av Nina - 1 maj 2011 11:30

Jag vaknade i natt av att jag lade handen på någonting klibbigt. Det var Nemo som hittat min godispåse. Han hade smakat några godisar och de som inte smakade som förväntat hade han snällt spottat ut och lämnat till mig. Äckliga hund!


Har sovit länge idag. Vaknade strax före åtta. Är så trött, var skönt att äntligen sova lite. Inte för att jag blev piggare för det, men kanske lite mer utvilad :) Tog en promenad med Nemo. Vi träffade en liten igelkott. Värsta sötnosen.


   


Gled iväg till Markan med Forden och käkade lite frukost. Tittade på hästarna och åkte sedan hem igen. När jag var där förra veckan så såg jag en superfin borkfärgad häst. Han var där även idag. Den är så fin, har en bläs i ansiktet och ser så snäll ut. Såg även en brun häst med bläs som tilltalade mig. Jag brukar vara ganska svårflörtad och har genom åren inte lyckats se särskilt många hästar där som fallit mig i smaken och nu helt plötsligt så har jag sett två under loppet av en vecka. Under kan inträffa.


Nu ska jag städa och fixa lite här hemma. Ha en toppendag.

Av Nina - 1 maj 2011 11:22

 

          

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards