Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Nina - 29 maj 2011 22:20

Tänk vad lätt det är att leka ensam. Det gäller bara att ha de rätta leksakerna. Förstår inte varför jag inte unnat mig en longboard för länge, länge sedan! Om man i tio år önskar sig någonting och man har råd att köpa det. Varför gör man det inte bara då? Tänk vad många härliga åkturer jag missat :) tur att jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga.

Av Nina - 29 maj 2011 19:59

Om du vill se två helt underbara varelser gå då in på http://lightningpre.bloggplatsen.se/. Det finns superfina bilder där :)

Av Nina - 29 maj 2011 19:32

Jag får aldrig någonting på morsdag. Inte får jag någonting på Farsdag eller Alla hjärtans dag heller. Det har förmodligen att göra med att jag inte är en mor, far eller käresta till någon. Det finns ingen dag där jag ska bli extra uppmärksammad. Jag ledsnade på hela skiten i år och traskade iväg till Hollywood och införskaffade mig en longboard som morsdagspresent till mig själv. Mamma jag satte priset i rubriken så du behöver inte fråga hur mycket den kostade ;) När jag stod där i affären och suckade över priset så slog det mig att den kostar bara en halv stallhyra. Jisses vad billig den kändes då. Nu är den min egen lilla leksak. Jag tackade Nemo för den fina presenten och han provåkte lite på den. Det var en höjdare. Han åkte och åkte. Han är rolig min Nemo. Han har hittat ytterligare ett sätt att färdas som innebär att han inte behöver gå. Måste säga att han är stadig på brädan.


 


Nu sitter jag här och tänker på det ynkliga kortet som ligger på Posten och väntar på att komma fram till min mamma. Ja, hon har fått ett kort medan jag köpt en longboard till mig själv. Hon har dessutom inte fått sitt kort ännu eftersom jag postade det försent. Samvetet gnager. Jag kan bjuda på en fika när jag kommer hem eller kanske en lunch   .


Nu ska jag i alla fall ut och testa min senaste leksak. Jag är sååååå glad! Måste bara säga att elstötar i ryggen is da shit! Jag har knappt någon känsel och jag har sovit hela natten. Sov till och med till strax efter åtta i morse. Har inte varit så pigg och utvilad på flera månader. På med sjukgymnastens gördel. Nu ska jag spöa skiten ur ischiasen!


     

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards